zaterdag 25 december 2010

Merry Christmas

Wij hebben het kerstontbijt inmiddels achter de rug. Op 1e kerstdag ontbijten wij altijd zeer uitgebreid, aan een mooi gedekte tafel met zelfgebakken broodjes, een gekookt eitje en sinasappelsap uit een mooi glas (dit vinden onze kinderen nog het leukste). Verder staat 1e kerstdag altijd in het teken van spelletjes en leerzaam. Dus ook het kadootje onder de boom was dit jaar iets leerzaams. DH heeft een uitbreiding op het spel Carcassonne gekregen. Voor mij 2 bordjes want het boek wat ik zou krijgen is nog steeds onderweg vanuit Japan. En onze spruiten kregen samen een spelkleed met het aloude ganzenbord en allebeide LOCO. Voor de jongste was er MiniLoco met Dora en Diego en voor de oudste MaxiLoco met rekenen en spelling. We hebben alles al even uitgeprobeerd en het viel gelukkig allemaal in de smaak. Vanmiddag gaan we nog naar mijn schoonfamillie en daar krijgen DS en DD ook nog een kadootje (want met sinterklaas doen we altijd bij mijn famillie). Daarna gaan we daar gourmetten.

Spelletjes en Loco
Morgen komt mijn famillie en dan mag ik het kerstdiner verzorgen. Vandaag ga ik nog een paar dingen voorbereiden, want dan hebben we morgen meer tijd om gezellig met elkaar te borrelen en misschien even tijd om een spelletje te doen. Ik heb er zin in want meestal is het erg gezellig zo met elkaar. En morgen wordt het geheime projekt wat ik voor de kinderen heb gemaakt onthuld. Ik hoop dat ze het leuk vinden. Zo ziet het er morgen uit onder de kerstboom.

Geheim projekt!
Fijne kerstdagen allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten