zondag 4 november 2018

Kreadoe 2018 en wat haaksels

Gisteren zijn wij (mijn moeder, zus en dochter, ik en dochter) samen naar de kreadoe geweest. Dit is ons jaarlijkse uitje en het was weer zeer geslaagd. Het was erg druk daardoor hebben we een aantal dingen niet gezien. Jammer maar dit is wel een goede reden om volgend jaar weer te gaan :-). De dochters waren helemaal in to daimond painting. Er was keus genoeg dus die zijn leuk geslaagd. Moeder en zus waren meer voor de sieraden en die hebben ook allebeide leuke dingen gekocht. Tja en voor mij was de er heel veel te zien en kiezen. Uiteindelijk ben ik thuis gekomen met een tas vol garen, een aantal haakpakketjes en 2 boeken. Dus ik kom de winter wel door.


Met de herfstvakantie had ik 2 weken vrij dus heb ik ook nog een aantal dingen weten te haken. Een african flower schaapje gehaakt met scheepjes sugar rush op haaknaald 1,25. Dit is een mooi, lief formaat geworden. Ook nog een paar sleutelhanger flamingo's gehaakt uit het boekje mini amigurumi.



3 opmerkingen:

  1. Zo schattig, de dieren die altijd worden gehaakt. Heb je de nijlpaard ook eens gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Ineke, ja het nijlpaard heb ik al een paar keer gemaakt. Als je op het label onderaan de post "african flower" klikt kom je ze tegen.

    BeantwoordenVerwijderen