zondag 20 januari 2019

Stonewashed haakwerkjes en grappige boekenleggers

Het nieuwe jaar is al weer een paar weken op weg en ik haak vrolijk verder alleen schiet het bloggen er wel eens wat bij in. In december 2018 heb ik vooral met stonewashed gehaakt. Voor de sinterklaas had ik met lootje trekken mijn hubbie. Wij hadden samen overlegd dat hij met 60 jaar met penssioen zou dus was de surprise gauw bedacht. Hij kreeg een "krasse knar" met het boek van Hendrik Groen.


Het stonewashed haakte zo heerlijk weg dat ik verder ben gegaan met Betje zebra van MyKrissiedolls.


Met de sinterklaas had ik het boek Bookies van Jonas Matthies gekregen en daar heb ik in het nieuwe jaar gelijk een paar uit gemaakt. De welbekende Rat  al 2 keer en ook de Giraffe heb ik gehaakt. In februari komt zijn 2e boek uit. Daar staan ook weer een paar hele leuke boekenleggers in.



1 opmerking:

  1. I love the bookmarks. I made something a bit like the rat here http://ginxcraft.blogspot.com/2016/11/goodbye-reading-ninja-wizards.html which has made me think I could try some other animals. But it would have to be knitting, my crochet is not good enough.

    BeantwoordenVerwijderen