zondag 17 januari 2010

Verzamelbeurs Utrecht/Collectors fair Utrecht

Gisteren zijn DH en ik samen naar de verzamelbeurs in Utrecht geweest. We hadden DS en DD geparkeerd bij opa en oma en dat werd dikke pret want beide dochters van mijn zus waren er ook. Opa en en oma hebben het er maar druk mee gehad, ze hebben de hele middag geknutseld met de kleinkinderen. En wij hebben een heerlijk dagje op de beurs gehad. Natuurlijk hebben we ook wat gekocht voor de verzameling.

DH and me went to a collectors fair at Utrecht. We brought DS and DD to granny and grandpa, and it turns in a big fun because both doughters from my sister where also at grannny and grandpa. They had a busy day and they made some DIY kits with the grandchildren. And we had a real nice day at the fair. Of course we bought some things for our collection.














Een garenbakje van zwart lakwerk met sierrandjes, een geruit speldenkussenblikje van Albert Heijn, een groen naaldenkokertje N.V. Handel Mij. Reckitts, houten breidoppen, een kaartje met knoopjes.

A black threadhoulder, a tin with pincushion from Albert Heijn, a green needle case from N.V. Handel Mij. Reckitts, knitting needles guards from wood, and some old buttons.















Een speldenkussen met een prachtig uitgesneden hert van been.

A pincushion with a beautifull carved deer made from bone.















Een prachtig stukje huisvlijt, een haan gemaakt van stof met geborduurde motiefjes.

A beautiful piece of homemade stuf a rooster made from fabric with some embroidery.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten