dinsdag 5 januari 2010

Tout est amour

Een poosje geleden kocht ik dit boek van Isabelle Haccourt-Vautier & Renato Parolin.

Some time ago I bought this book from Isabelle Haccourt-Vautier & Renato Parolin.



Deze week ben ik begonnen met een klein werkje van Renato in een donkere kleur. Tout est amour.

This week I started a small project from Renato in a dark couler. Tout est amour.




Ik had nog nooit eerder patronen van deze ontwerper gezien, maar ben nu op slag verliefd op zijn patronen geworden. Ik denk dat dit patroon mijn volgende project wordt.

I had never heart before from this designer, but I 'm complete in love by his designs. I think that this design will be my next project.


1 opmerking:

  1. Wat een geweldig boek. Deze patronen zijn inderdaad echt gaaf. Ook helemaal mijn smaak.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen