zondag 18 maart 2012

Happy Easter freebie

Het is bijna pasen en bij Somtimes I Stitch zag ik een leuke paas-freebie. De kleurtjes heb ik een beetje aangepast en de worteltjes en bloemetjes heb ik weggelaten. Het stofje wat ik heb gebruikt is  kleurrijk genoeg van zichzelf. Het is een lila geblokte stof van Jobelan.

It's almost Easter and at Sometimes I Stitch I saw a nice Easter-freebie. I changed some colors and left the carrots and flowers away. The fabric I used has lots of coulor from it self. It is a lilac checked fabric from Jobelan.

4 opmerkingen:

  1. Leuk werkje en hele mooie kleurtjes, komen echt tot zijn recht met die lila ruitjes stof. Vind het enig!
    Groetjes,
    Miss t.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind die paasborduurtjes ook altijd zo leuk om te doen, het geruite stofje maakt het helemaal af, leuk hoor!

    groetjes, Fem

    BeantwoordenVerwijderen