woensdag 21 april 2010

See No Evil...

Deze keer geen kerstsokjes om te laten zien, want ik heb mijn borduurwerk in Ommen laten liggen. Zodra ik het weer terug heb zal ik laten zien wat ik heb gedaan. Intussen heb ik deze week een pakketje ontvangen van de 3 aapjes horen, zien en zwijgen. Ik heb daar ook een paar mooie houtsnijwerk aapjes van en het leek me wel leuk om er een geborduurde versie bij te zetten. Hier ga ik straks heerlijk mee voor de buis zitten. Fijne avond!

No stockings to show this time, because I left my work in Ommen. As soon as I have it back, I will show what I have made. In the mean time I received a package by mail. The 3 monkeys See No Evil.... I have some nice wooden monkeys and I thougt it would be nice to have a Cross Stitch version to. This evening I will be stitching this and look tv. Have a nice evening!

1 opmerking: