maandag 3 september 2012

Rozen


Het borduren staat momenteel op een laag pitje. Ik ben nu wat meer aan het haken, dit keer heb ik rozen gehaakt een erg leuk werkje om te doen. Je kunt ze voor zoveel dingen gebruiken om te decoreren. Het patroontje is in het Engels en heb ik eerst in het Nederlands omgezet, dat leest wat makkelijker. En hier heb ik het patroontje gevonden.

I don't do much cross stitch lately. I like to crochet more for this moment. I made some roses, it's fun to do. They can be used for so many things to decorate. The pattern is in English so I translate it first in Dutch, so I can read it easely. And here is the place where I found the pattern.


5 opmerkingen:

  1. Mooi hé ik heb ook al een roos gehaakt ik ga gauw eens kijken of het op dezelfde manier gaat als dat jij hebt gedaan......zo heb je altijd een schaal/bord met bloemen in huis ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke rozen, heel erg mooi en plezierig om hier te bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik heb deze rozen gehaakt en ze staan in een vaas op tafel al zoveel maanden en het fijne is.....ze verwelken niet.

    Groetjes van Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie rozen zijn dit! Ik heb het patroontje ook meteen opgeslagen! Bedankt! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen