donderdag 5 april 2012

Creatieve kinderen

Dit keer eens niet iets van mezelf maar van beide kinderen. Onze DS heeft op school elke week handvaardigheid. En soms heeft hij een aantal weken iets met naald en draad. Deze keer heeft hij een eierwarmer van vilt gemaakt met een geborduurd kuikentje op een stukje aida. Hij kwam helemaal trots uit school, "mam deze is voor jou". Ik vind hem helemaal geweldig en het krijgt een ereplaatsje in mijn kast. De 2 geschilderde eitjes met de voetjes heeft DD gemaakt, ze moesten wel lachen want ze houdt van vrolijke eitjes.

This time not something I made myself but something from my kids. Our DS learns on school every week creative things and skills. And sometimes it is something with needle and thread. This time a eggcozy from felt with a little chick made from cross stitches on a little piece of aida. He came very proud from school and said "this one I made for you". I like it very much and it's getting a special place in my cabinet. The 2 eggs with feet are painted by DD, she had to laugh cause she loves happy eggs.


3 opmerkingen:

  1. wat leuk gemaakt zeg, echt een kunstwerkje om trots op te zijn, moooie herinnering voor later.
    groetjes, fem

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattig en ik kan me voorstellen dat je er heel blij mee bent.

    Groetjes Marion

    http://marionskruissteekjes.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super knap gedaan! Mijn complimenten! Groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen