vrijdag 25 februari 2011

Update Japanese Octogan Box

Ondanks een behoorlijk heftige week heb ik toch nog wat kunnen borduren aan de Japanese box. Afgelopen week had ik een auto-ongelukje met veel materiele schade. DS is met zijn mond op de grond gevallen en heeft zijn voortanden afgebroken, en zelf moest ik naar de kaakchirurg om een kies te laten verwijderen. Gelukkig gaat het nu allemaal weer goed. Met de Japanese Box van Chatelaine ben ik een mooi stuk opgeschoten. Alle onderste paneeltjes zijn nu af en de bovenste randjes ook. Ik kan nu beginnen aan het landschap dat in de panelen moet komen. De kraaltjes wil ik pas als laatste erop doen.

In spite of a considerably violent week, I was able to embroider on the Japanese box. Last week I had a car accident with many material damage. DS fell with his mouth on the ground and his theeth has demolished. And I had to go to the dental surgeon to let remove a molar. Fortunately we are all well now. I managed to work a lot on the Japanese box from Chatelaine. All bottom panels are finished and upper borders are also. I can start now with the landscape which must placed in the panels. Beads I want do just as last.


 

 

 









1 opmerking: