maandag 10 januari 2011

Allemaal harten...

Ik ben helemaal in de hartjes sfeer. Zoals ik eerder al schreef  doe ik mee met de Hartenruil van Katrien. Een paar dagen later zag ik dat er op het EMS-forum weer een Valentijn swap is. We moeten een naaldenmapje of speldenkussen of scharenhanger maken met als thema Valentijn. Erg leuk allemaal om te doen. Nu ik patroontjes aan het zoeken was voor de swaps kwam ik ook een hart tegen wat ik voor mezelf wilde maken.

Hart voor mij
En zelfs mijn kinderen waren helemaal in de hartjes, na een middag met klei spelen was dit het resultaat.

Junior, Merel en ik

Hartjes van klei














2 opmerkingen:

  1. Enig al die hartjes en jij bent ook al bezig geweest met een schoollapje, zou zoiets in de lucht hangen.
    Groetjes Elza.

    BeantwoordenVerwijderen