zondag 7 februari 2010

Gekregen!/Received!

Kijk wat ik heb gekregen van mijn creatieve buurvrouw . Zij maakt altijd erg leuke dingen maar met deze stofjes kon ze niet zo veel dus mocht ik ze hebben om te gebruiken voor mijn borduurtjes. Het zijn de ideale stofjes voor een pinkeep, een speldenkussen of ..... Dank je wel Marjon je komt ze binnenkort vast weer tegen op mijn blog.

See what I got from my creative neighbour. She makes a lot of nice things but she does not use this kind of fabrics, so I got this from her to use for my stitching. These are the right kind of fabrics to use at a pinkeep, a pincushion or ....... Thanks a lot Marjon you will see them within a while on my blog.

1 opmerking:

  1. Ik hoop dat je er nog veel leuks van kan maken!!!
    En je blog is dus gevonden en direct toegevoegd... :-)

    BeantwoordenVerwijderen